Home

Január pontyocska

A január pontyocska híresen az egyik legbékésebb példány a halak körében, éppen ezért jól megfér más fajtákkal. Kisméretű, ami még kifejlett formában is alig éri el a 4 cm-t. A január pontyocskának élénk zöld és sárga színe van, fekete pöttyökkel tarkítva. A pontyocskák a kis szemcsés tápokat kedvelik, de a. A pettyes fogaspontyok, Glaridichthys Grmn., nemzetségét Garman a közeli rokon Girardinus Poey nemzetségből különítette el. Említésreméltó fajai a tízpettyes és a január-pontyocska. A tízpettyes pontyocska (Glaridichthys decemmaculatus Jenyns). A tízpettyes pontyocska, Glaridichthys decemmaculatus Jenyns, tíz, rövid, vonalszerű foltjáról ismerhető fel, amelyek mindkét. Január pontyocska: kis méretű hal, körülbelül 3-4 centisre nő meg. Barátságos halnak számít, így szinte bármilyen más hallal együtt tartható. Emellett szívós fajta, nehezen kap el betegségeket, fertőzéseket. Az elevenszülő halak mellé remek választás lehet, mondjuk néhány páncélos harcsa. Ezek csapathalak, így. Január pontyocska (91.) Vesszős január pontyocska (91.) Feketesávos fogasponty (Flexipenis vittatus) (94.) Feketecsíkos fogasponty (Poeciliopsis prolifica) (94.) A zöld patakpontyocska (Brachyrha Készült: 2019. február 17 3. 12 éves a Magazin honlapja (Főszerkesztői jegyzet Január pontyocska. Kisebb halak közé ajánlott társas aksiba való halacska. Jól megfér minden hasonló méretű hallal. Testmérete hím: 3 cm nőstény: 4.5 cm kb. A hím háta olajzöld, oldalai élénksárga színűek, hasa világossárga. A nőstényen a fekete hátúszószegély hiányzik

Ezek a legtutibb akváriumi halak kezdőknek! Akvarisztik

Január pontyocska (91.) Vesszős január pontyocska (91.) Feketesávos fogasponty (Flexipenis vittatus) (94.) Feketecsíkos fogasponty (Poeciliopsis prolifica) (94.) A zöld patakpontyocska (Brachyrhaphis roseni) (110.) Kedvenc elevenszülő halam (Brachyrhaphis roseni) (116.) Priapella compressa (110.) Feketesávos límia (91.) A szalagos. Január pontyocska (91.) Vesszős január pontyocska (91.) Feketesávos fogasponty (Flexipenis vittatus) (94.) Feketecsíkos fogasponty (Poeciliopsis prolifica) (94.) A zöld patakpontyocska (Brachyrhaphis roseni) (110.) Kedvenc elevenszülő halam (Brachyrhaphis roseni) (116.

Brehm: Az állatok világa / Fürge fogaspotykák (Girardinus

1. A Phallichthys amates, azaz a guatemalai pontyocska, e 3-5 centis kis törékeny elevenszülő neve bizonyosan ismerősen cseng a legtöbb, vad elevenszülők tartásában járatos akvarista kollégának, azonban a legtöbb haltartó bizony gyakran nem is hallott még róla, a kereskedések döntő többségében sem járt még soha e faj
  2. denkinek sok jó fogást kellemes hétvégét. Görbüljön. 3 hozzászólás Hozzászólások
  3. 2009. 03. 20. 2.20kg. Tegnap délután mentem ki a Sümegi tóra az eredmény ez a szép ponty.Kis kukorica szenvicset csináltam ,mire kapott. 9 hozzászólá
  4. A 20,45-ös ponty fogása. Beküldte 2012. május 3. csütörtök: bkari. A 4 naposra tervezett hosszú hétvégénket, már jó ideje terveztük. Rákészültünk feleségemmel, akit már egy éve szintén megfertőztem a horgászat ízével,és az idén ő is megkapta az éves jegyet
  5. Ponty szelet tojásos bundába

Így rendezd be az első akváriumodat! - Okosgazd

Beköszöntött az újév,elteltek az ünnepek de hiányzott valami a megszokott életemből,már régen voltam horgászni,ezért úgy dönöttem,hogy január 6.-án célba veszem a Bontovai tavat egy kis téli pecára.A horgászatot 48 órára terveztük egy jó barátommal,amikor megérkeztünk a tóhoz nem az a látvány fogadott minket mint amit szerettünk volna,vagy mint azt az előző. Somogyi Néplap, 1990 (46. évfolyam) / Somogyi Hírlap, 1990 (1. évfolyam) Somogyi Néplap, 1990. január (46. évfolyam, 1-26. szám Tematikus tartalomjegyzék (AM 69.-119.) Az Akvárium Magazin hivatalos oldaláról, Pasaréti Gyula főszerkesztő engedélyével közzétéve Betta nőstény eladó. 17 betta apróhirdetés, Magyarország. Válogass a Jófogás.hu betta hirdetései között Fontos, hogy megfelelő mennyiségű búvóhely legyen a nőstény számára, mert a nász után a híme elkergeti a nőstényt

Akvárium Magazin - Keresé

Fűzvölgyi-csatorna. 330 ember kedveli · 1 ember beszél erről. Horgászoknak és halászokna Pintér Péter 2012. január 02. Igazi vad, sovány pikkelyes pontyocska volt. Egy fényképet csináltam róla, és óvatosan visszacsúsztattam éltető elemébe, a vízbe. Éppen beállt az úszóm a következő bedobás után, amikor újabb kapás, és egy kicsivel hosszabb fárasztás végén, egy még nyurgább kis pontyocska kötött. document.write( Tudományos név: Phallichthys amates Szinonímák: Phallichthys amates amates, Phallichthys amates pittieri, Phallichthys pittieri, Poecilia amates.

Akváriumi halak (kezdőknek

Mi kell egy akváriumhoz? Hat üveglap és megfelelő ragasztó, vagy fémváz és gitt, továbbá mosott folyami homok és kavics. Ezekből a kellékekből — megfelelő kézügyességgel. Az életközösségi bemutatás céljaira az akvárium a legalkalmasabb eszköz, mert amíg a cserépbe szorított növény, vagy a kalitka rácsai közé zárt madár csupán kiragadott tagja a. A Berettyóújfalui Tankerületi Központ által alapított,Az év pedagógusa díjat vehette át pedagógusnapon Molnárné Bihari Julianna tanárnő. A jövő nemzedékéér Sült pontyfilék fűszervajjal, póréhagymás rizzselMég a nyár végén került a nejem keze alá ez a 4 kilós pontyocska, amit Ő rögtön precízen ki is filézett, beirdalt - így már a szeletek mehettek is a fagyasztóba, most pedig a konyhapultra.Ez valójában nem egy nag Igazi vadvízi pontyocska. Ahogy háttal a víznek bíbelődtem a hallal, a szemben ülő spori szólt oda, hogy a másik botot is viszi valami. Ahogy odafordultam, a feeder csak úgy ugrált az ágason, be is vágtam, de hiába sajnos. január (1) 2018 (16) december (1) november (2) október (1) szeptember (2) augusztus (1).

A magyar nép a gyönge, de ízletes pontyocska, a zsidóság a csuka. A magyar nép értelmi ereje, értelmessége, faji ellenállása kisebb, bármit zengjenek is róla, kisebb, mint a szemita népeké; ennek a tényállásnak gazdasági kifejezése az, hogy üres a zsebe: Ez a zseb egyre ürül, a munka gyümölcse mindaddig másé lesz. A Nagy-Dunán ezek a halak elérik a 3-4 kilogrammos nagyságot is, a Mosoni-Dunán én még 2 kilósnál nem fogtam nagyobbat. Sokan szándékosan, vagy anélkül összetévesztik a jásszal, bodorkával, pedig több stílusjegye mutatja, hogy nem egy fajról van szó. Ezt követően a kapások abbamaradtak, a mindig jelen levő gébek is. A 2020-as év februárjában a kedvező időjárási viszonyoknak köszönhetően a Csongrád megyei Tisza szakasz halászati hasznosítója, a Horgász Egyesületek Csongrád megyei szövetsége folytatta a haltelepítéseket, amelyeknek egyik fő célja a természetes vizek sokszínű halállományának megőrzése

Akvárium Magazin tematikus tartalomjegyzék - Akvarista Lexiko

Ekkorra már jól átáztam, és át is fagytam, de az újabb pontyocska melegséget hozott a szívembe mi tagadás. Még egy kis boldogság . A későbbiekben e kis idő alatt sikerült még két pontyot a szákba terelni, mire beláttam ez az idő már kezd az egészségre káros lenni, így hát összepakolásztam, és elindultam jóleső. Soha nem fogtam még lékből pontyot, ezért nagyon vágytam rá, hogy legalább egyet kapásra bírjak! Kettő napot szántam rá a tél derekán, a leghidegebb időszakban, hátha sikerül végre A második nap késő délutánján, január 21-én, 8 ember szeme láttára siker Pontyocska 2009. 03. 18. Horgásztársak 2009. 03. ablakon ez a havas tály fogad.Szombat lévén elszomorodtam hideg is van ,hó is .van .Vigasztal mint a közmondásjanuár február itt a nyár A nyuszit remélem nemkell kiásni a hóalol. Szép napot mindenkinek

Január. A téli hónapokat nem tudja jobban eltölteni az ember, ha a négy fal közé kényszerül, mint hogy saját kezűleg készíti el a felszereléseket, horgokat, csalikat. Február. Kezdődött egy február eleji napon, amikor ellátogattunk Kiskunhalasra Feró barátommal, a VI. Haldorádó Pontyhorgász napokra Bakonycsernyei Horgász Egyesület. Július 4. ·. Immár sokadik alkalommal ,ujra rendkivül jó hangulatban és rekord mennyiségű hallal sikerült megrendezni az idei 25 órás versenyünk!! Köszönjük mindenkinek a részvételt és kitartást! A fotók pedig Hárer Lászlő munkáját dícsérik!!! +7. 132132 Csatornahorgászat finomszerelékkel. Olyan rég írtam már egy sztorit, de igazából nem is nagyon volt miről. Nem volt szerencsém mostanában a horgászattal, ami azt jelentette, hogy amikor fogtam szép halakat, akkor nem volt nállam fényképező, viszont amikor készültem, akkor meg cserbenhagytak az uszonyos barátaim November végén meghívást kaptam egy négynapos pecára Harsányba és mivel még ilyen hideg időben nem próbáltam a csalikat soha ezért kíváncsian vártam a november 20.-át, hogy ebben az évben utoljára horgásszak egy jót és persze kíváncsian vártam az eredményt

Akvárium Magazin - Tematikus tartalomjegyzék (AM 69-122

Fényszeműcske, a pici manókislány a patakban játszott egy gyerek-pontyocskával. Mit játszottak? Motorcsónakost! A manókislány belekapaszkodott a hal farkába, az pedig húzta őt a vízben. Időnként persze a manókislány a felszínre jött levegőt venni. A hal is feljött, de ő a vízfelszínre hullott rovarnépség eszegetése miatt. - Gyere a karjaimba, pontyocska. És íme, a pontyocska, amit a múlthéten, hétvégén kaptam keresztanyutól az erdei gomba mellé. Tudom elég morbid, hogy egy fejetlen halat mutogatok ízelítőként, de mentségemre szóljon, nem fért bele fejestől a sütőalkalmatosságomba, így meg kellett válnom a fejétő

Lebbencs leves, Öreg lebbencs... Frankfurti leves. Túrókifli desszert (retro Múlni látszik az enyhe tél, a fák itt is - ott is rügyet bontanak, a mandulák virágzanak. A nappali csúcshőmérséklet 11-13 fok. Nem kérdés, hogy megérkezett a várva várt tavasz

Tegnapi ígéretemet megtartom, leírom a hétvégi potyamarhahúsból készített tokányom kért receptjét. Előrebocsátom, nincs százszorosan kipróbálva, mert a ritkán vásárolt marhából inkább vadast vagy pörköltet illetve gulyást készítek, ritkán hagymás rostélyost sütök. A tatár bifsztek kutyulása pedig szerintem nem főzés és egy újabb pontyocska hever a matracon. Megint jött a csend és lassan a horgászatra szánt idő is a végéhez közeledett!Amire nem volt szükségem már,azt a kocsihoz vittem!Mire visszaérek a botokhoz,az egyik már szépen behajolva vártráemelés,egy kis harc és már a matracon is volt a halacska Persze a természetes vizeken tavaly január elsejétől betiltották a halászatot. Aha. Persze. Ja. és két perc múlva már a merítőben pihegett a folyami pikkelyes alig két kilós pontyocska. Egy óra múlva jött a társa, igaz, ő a csemegekukoricára éhezett meg, s súlyban is húsz dekával kevesebb volt a társánál. A TTM-BIO Kft csapata igyekszik számos új vízterületre eljutni és ott kipróbálni a legújabb fejlesztésű csalijait és etetőanyagait, valamint mindazt, ami

2014 november díszhala a guatemalai pontyocska - Akvarista

A snecizés nem vált be senkinek, inkább csak 10-15 dkg súlyú keszegfélék jöttek sorban azoknál akik keszegeztek. A néhány szerencsében bízó nagy halas kolléga ezúttal pórul járt, bár igaz, hogy akár egy beeső pontyocska is elég lett volna az üdvösséghez ezen a napon. Angyal Tibi megkezdte a halfogás Amikor végre befejeztük a munkát, mondom Embernek, nekem még dolgom van, meg kell pucolni a halat. Nézem, hát persze, hisz a barátnőmtől kaptam, teljesen konyhakész pontyocska nézne ki a zacskóból, már ha lenne feje! Hurrá! Csináltam egy kis helyet a fagyasztóban, beugrott Erre bacon szalonna csíkok ,majd a cukkini szeleteket. Feltekerni, és bacon szalonnával bevonni. Alufóliába csomagolni. 200 fokon 45 percet az alufóliába, és 30 percet fólia nélkül sütöttem. A második cukkinit szeletekbe vágni. 1 hagymát kockázni,1 ek olajon megpirítani. Cukkinit hozzáadni,sózni,borsozni és puhára párolni Ezen a tavon abba a furcsa helyzetbe kerültünk, hogy nyertesünk: Fabu Zsolt jól ismeri vizet, sokat horgászik rajta. Leginkább a kihívást jelentő nádas, úszózsombékos területre ül be saját maga készítette csónakjával és match botjával

Pontyocska - Horgász

Sokan leteszik a felszerelést a téli hónapokra, pedig számtalan lehetőség van a halfogásra ebben az évszakban is! A téli vízszint beállítása után, amikor a víz hőfoka kellőképpen lecsökken, a mélyebb szakaszokra visszahúzódó halak felkutatása a nagyobb egyedsűrűség miatt nem is olyan bonyolult, mint azt sokan gondolják Legkedvencebb helyem, vizből nézve. Amint megérkeztem kicsit elbizonytalanodtam a viz szine miatt, de azért összeszereltem a cumót. Kb. 5-ször leúsztattam magamelőtt, amikor hirtelen eltűnt az uszó, majd feszült a zsinór. Ez lesz az. Bevágtam villámgyorsan és éreztem, hogy mozog valami a tulsó végen

Január közepe, hétfő volt, amikor Zsoltival beszélgettem. Többek közt a légykötésről is esett szó. Megkérdeztem tőle, nincsen-e véletlenül egy eladó satuja. Szerencsémre volt. Gyorsan alkut kötöttünk, és szerdán megvásároltam tőle. Amint hazaértem első dolog amit tettem, az volt hogy befogtam, egyet a korábban. Január lévén, szót kell még ejteni néhány alapvető, téli hónapokra jellemző sajátosságról, a süllő megváltozott élettani jellemzőiről. Mint azt már említettem, a hideg vizekben a süllő lelassul Sziasztok! Ezt a topikot azért hoztuk létre,hogy legyen egy hely ahol minden témáról lehet beszélni,akár kerti növény akár szobai,kerti tó,növények kártevői,barkácsolás a kertben,tanácskérés,szép tájak növényei,nyaraláskor lefényképezett pálmák,leanderek,rózsák,fenyők,vagy ha csak meg akarod mutatni a kedvenc virágodat,a kedvenc kutyádat ,macskádat ,akármit. Mivel több ki csíkost nem találtam, ismét kézbe vettem spiccbotot,de nem sok eredménnyel. Sok rontott kapás, két megfogott küsz (kenyérrel), majd egy váratlanul érkező returponty. Annyira váratlanul ért a fogás, hogy elfelejtettem még lefényképezni is a visszaengedés előtt. A kis pontyocska után újabb kínosan hosszú. Hitvédelem és hazaszeretet avagy antiszemita volt-e Prohászka? Barlay Ö. Szabolcs Hitvédelem és hazaszeretet avagy antiszemita volt-e Prohászka

Állítható tortakarikát helyeztem köré, és egy éjszakára betettem a hűtőbe. Másnap délelőtt leemeltem a karikát a tortáról. A maradék 3 dl (nálam 3,5 dl) tejszínt 30 g cukorral és az 1 csomag (nálam 1,5 csomag) habfixálóval kemény habbá vertem és bevontam vele a tortát. A tetejére habrózsákat nyomtam Ursula Haverbeck egy 2016. január 30-i nyilvános berlini eseményen ismét tagadta, hogy a holokauszt megtörtént volna és azt, hogy Auschwitzban gázkamrák működtek. végbe, az erősebb legyőzi a gyöngét, vagy hogy a csuka megeszi a pontyot. A magyar nép a gyönge, de ízletes pontyocska, a zsidóság a csuka. Titkos magyar.